Monday, March 4, 2013

Tak de Mood


Rasa takde mood
nak update blog.
Sejak tragedi di Lahad Datu
hinggala hari ini.

Anggota keselamatan kita
bertungkus lumus
mempertahankan negara
tapi kita di sini
masih boleh bergembirakan.

Takziah kpd keluarga para perajurit
kita yang terkorban.
Semoga ditempatkan dalam golongan
terpilih dan dicucuri rahmat.
Jasa mereka semua akan dikenang
sampai bila-bila.


Pada semua anggota keselamatan
yg bertugas di sana,
ai sentiasa mendoakan
yang terbaik untuk mereka.
Ya Allah lindungilah mereka
dan semua rakyat Sabah. :(

* bersyukurlah kita
kerana kita masih bersama
dgn org tersayang disisi

5 comments:

atty's said...

salam yati.
sama-sama kita mendoakan kemakmuran negara kita.

cik violet said...

sama2 kita berdoa ea

zailamohamad said...

aku pon dok risaukan kakak & anak2 aku di Labuan sana..walaupon jauh dari Lahad Datu tp kita xtahu berapa ramai lg pengganas kat sana..Moga dijauhkan dr segala mala petaka

annapeje said...

sedihkan aku pg td dengar hotfm rasa nk mengalir air mata bila dorang pasang lagu2 utk2 perwira2 sedih sangat2 dah la 8 org plak tue...x dpt bayangkan if berada di tempat dorang...harap2 cptla pulih seperti biasa

Fiza Rahman said...

Aku pon risau dgn situasi kat sabah tu. Smoga cepat2 lah berakhir.