Monday, September 10, 2012

Susu suami isteri


Bukan anak2 je minum susu.
Kami suami isteri pun minum jua.

Ini enZaf punya.
Dia minum omega plus.

Dulu kena bancuh
tp skang dah ada kotak.
Suka dia menyenangkan.

My MIL pun minum omega ni,
dia ada kolestrol yg agak tinggi.
Sejak minum alhamdulillah
kolestrol dia berkurangan.

Ai plak minum anlene

Masa pregnantkan Ariq
ai stop kejap.
Pas bersalin baru minum balik.

Dulu minum sbb
tiap kali sembahyang
bila nak sujud,
dgr bunyi lutut krak kruk.
Sejak minum Anlene ni,
ilang dah bunyi.
Nampak sangat mak dah tua.
Longgar dah sana sini hahaha

Kami kalau taknak minum susu tu semata,
bancuh ngan nestum.
Wat pekat sket.
Tak pun makan ngan corn flakes.
Sedapkan.. :)

5 comments:

CikPuanHaLia said...

hehehe..sama la. tiap kali nk turun sujud mesti ada bunyi kt lutut..

Has said...

Has x minum susu tepung. biasa kdg2 beli yg dutch lady botol2 bulat tu. yg ada mcm2..full cream, fresh milk.

Eliss Mie said...

sejak mengandung ni x minum lagi susu. ms nuha dulu beriya. kejam :p

atty's said...

kty lak x pandai minum susu, kena ada perisa coklat baru kty minum.tp kty suka horlicks

Zuhaini said...

oh.. sedap tak anlene ni..?

eh cerita pasal susu, susu badan macam mana..? ok tak lepas makan vitamin? lupa nak check ngan u :)