Monday, September 24, 2012

Rasakan mummy


Smalam masa ai tgh menggosok baju
budak berdua ni nak main depan mummynya.
Pas dah main bagai,
nak melukis plak.
Suh buat dalam bilik dorang
taknak..nak jugak kat kita.
Ha gasak la korang,
dok la kat pintu tu sempit2.
haisss situ pun jadik.

Tgh melukis pun dorang bedua tu
ada ketawa ada gak bergaduh
padahal dah sorang satu pun
berebut gak..
tak paham sungguh :(



Bila ai tgh menggosok tu,
Zara pun panggil la ai.
Mummy, I want draw mummy picture.
Okay la, ai cakap.
Pastu dah siap,
dia tunjukkan, mummy see!
Mummy Angry!
hahahahahhahaaaaa



ketawa bagai nak rak aku.
Ha amik ko,
slalu marahkan dia kan.
Lukis muka ko pun muka marah.
Sekian..


5 comments:

nydia-mama akif said...

hehe....so cute la, zara dah sekolah ke yat?

fiza said...

Hahahaha...pandai zara lukis.

Sidratul Muntaha said...

ahahahhaa
oklah lagi
ko jgn ta thu tie
aqil panggil aku momok klu aku tgh marah
siap ckp dgn dak ara:
ara lari2!
ibu momok!ibu momok!
pitam aku!

Has said...

hahahaha...nk tumpang gelak jugak. kids ni mcm2 kan..penghibur hati, pemanas hati... :)

atty's said...

adui,kelakar tau zara,dr mummy nak marah,terus ketawa ya,unty pun ketawa ha..