Wednesday, December 7, 2011

Orchard Road

Pas Zaf habis keje 2 hari kat JB,
kami pun ke Singapore keesokkannya.
Drive ke sana.

Masuk sana mmg tujuan ke satu tempat je,
Orchard Rd.

Sampai sana, Zaf park kete kat
Far East Plaza Shopping Mall.
Dari situ kami berjalan
sepanjang Orchard Road.

Ke Paragon, Tangs, Takashimaya,
Wisma Atria, ION Orchard..
ntah ape lagi nama lupa dah.
Tapi giler penat habis semua
shopping mall nak masuk.

Dari pagi sampai ke malam kami bershopping.
Wah ayat, mcm shopping byk je.
Padahal ape yg diplan tak beli pun.
Last2 beli barang anak2 yg byk.

Paling best mall yg ai suka pegi
ION Orchard. pastu dia sambung ngan ape ntah.
Sangat best sbb dorang wat underground shoplots.
Giler besar dan giler panjang..
satu hari pun xhabis jalan dalam tu.

Gambar pun takde la amik byk mana.
Kepenatan mengatasi segala2nya hihi.
Awal2 je bergambar pastu gi lunch dinner bagai.
Nada haha
Ni je la gambar yg ada.








Tak pernah lagi gi USS.
Zaf kata dh pregnant rugi la pegi huhu


6 comments:

DaZzlingLilLy said...

owh lama tak jejak kaki kat orchard road..mesti sale gegila kan sana...

Mama Mya said...

Slimnyer awak sekarang.... dah nampak mcm adik beradik jer gambar awak dgn Zara..... :)

.m.u.n.i.r.a. said...

yang..congrate on ur 3rd pregnancy! ;)

Joy said...

masa tawaf mall kaki x terasa penat kan..bila dah nk balik masuk kete tu..baru terasa kan ;)

Diary Of One said...

2morow me will goin to sing! for site visit!

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

nk ole2 hehe