Wednesday, February 2, 2011

For Sale: Ariani

Julung2 kalinya daku membeli Ariani.
Beli ni pun semata2 BFFku kawin. wah hebat.
Tapi diriku nak jual kerana ketidakserasian di wajahku yang
bulat dan tembam ini.. huduh sungguh.
Nak salahkan tudung plakkan, padahal muka tu mmg tak cantik haha

Skali beli terus dapat member card..
ha sape nak suh tolong belikan leh la bgtau,
leh dapat discount ni kan.
Dari ku tak pakai, rugi je.

Tudung yg ku beli ni sama cam Wardina pakai.
Cuma kalerku adalah maroon.
Haishh orang cantik pakai ape pun cantikkan.

Size adalah M

So ai nak let go RM250.
Pakai pun skali je.. itu pun hanya 5 jam gitu.
So sape nak roger yer.

6 comments:

[-suziey-] said...

baru je sopping ariani hr tu n trus dpt member card..ekkek:D

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahaha kalo org cun mmg cun la kalo kita neh comei jerk tp pakai tudung tue mmg x sesuai ilang comel ahaha

mrsharis said...

beb ..tudung ni ko pakai masa niza kawin ker? aku tgk gambar ko cantik jer pun pakai tudung ni..seyies..

shila ariff said...

yati, tgk harga asal pun dah terbeliak bijik mata aku nih...huhuhuhu..

I Love Cupcake.. said...

nk pinjam kad leh?? hehe..

Nurhayati said...

i love cupcake: nak pinjam bole je :)