Thursday, February 24, 2011

Budak Nakal

Kejadian awal bulan yakni 3 minggu lepas. ;-)
Berlari tak ingat, jatuh tersadung.
Bibir berdarah dan bengkak sebab kena gigi.
Nasib gigi tak patah.
Orang dah saspen bagai, darah byk keluar,
tapi dia rilek je cam takde menda.
Ni pun snap masa dah baik sket.
Kalau tak bibir dia dah macam angelina jolie yo hihi


Pastu 2 minggu lepas pun sama, berlari
dan tersadung kat kaki sofa.
Nasib tak luka tapi meraung tak hingat.
Lebam kat tulang pipi.



Sangat nakal oo Zahra ni,
berlari, memanjat, melompat...
Energetic betul, mummy tak larat dibuatnya.
Rumah jgn cakap la, cam tongkang pecah.
Merata2 barang dia bersepah :(
Kalau ada maid tentu lari, sbb tak larat nak kemas haha

adoi ni baru girl, kalau boy tak tau la camne.
Mau pengsan dibuatnya.


5 comments:

mrsharis said...

girls skng dh macam boy..boy memanjat, girl pun memanjat..boy mian bola, girl pun nk main bola :)

Mama 4H said...

betul3..sama ajer yati boy ker girl...hu3..cuba bayangkan 4 hero berlarik2 dalam rumah...berasap telingan kak tie...hu3

mamamarissa said...

zara oh zara...nasib baik mummy tak bleh nak lari...hehehe!!!

sabar jer la babe :)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahaha kuat la kakak zahra neh x nangis pon clapx3 comei laks tue wat muka camtue

CuTeMiUt78 said...

wwooohhoo.... klu lelaki lagi lasak ti... memang tak menang tangan di buatnya