Thursday, January 28, 2016

From London


Hasil shopping enZaf kat London.



Yey tuk ai pun ada hehe..
Dapat handbag & kasut.



Ai suh beli ikut bajet dia je la,
xdemand nak brand ape.
Lagipun currency kita kan teruk skang ni.
Dah beli ni pun bersyukur sangat.
Suka dah dan tak sangka dpt kasut lagi.
2 bungkus tu lagi kasut2 Zaf.

Selain gi London tu dia gi Liverpool dulu.
Sempat okay tgk bola.
Liverpool vs Manchester United,
tp team dia kalah hahaha



Seronok la tu cita2 dia
tgk bola epl tercapai.

Kemain beli jersey daddy & son.
Yang dia buh nama Ariq,
Ariq plak buh nama dia.



Tq yang beli brg tuk ai n anak2.
Tuk anak sedara n kawan2 pun ada jua.
Kawan2 tu kawan2 dia pun huhu
Kawan kita tunggu enZaf bawak ai n anak2 gi London plak la.

3 comments:

Eliss Mie said...

jangan lupakan kawan blogger you yang sorang ni nanti yer bila gi london ngan anak2 tu.hehehe. nak fm jer .hehehehe. seronok dapt hbag baru tak kisah la jenama apa kan, yg penting ingatan kat kita tu :)

annapeje said...

ok aku doa ari2 supaya zaf bawak ko g London plak jgn lupa ole2 London tuk aku skali ahahaha...amboi meriah barang mcm tuk ariq jerk ahahaha ...best nyer bila nk tayang furla tue leleh air lior japs tgk ahahaha

Nurhayati said...

eliss: insyaAllah.. doakan la dpt pegi hehehe

anna: hahaha ko pun perasankan, mmg byk pun tuk ariq. giler bias laki aku ni. mentang2 the one and only geng dia.. ini tidak adil :p dia kata dia blur nak beli brg anak. dah tu mmg baju anak2 ni keje aku. dia mana reti nak beli sendiri, bg duit je haha