Wednesday, January 29, 2014

Jungle Jungle Giant KD


Kami jarang bawak anak2
gi tempat main2 game pakai token2 ni.
Kalau tgh berjalan tetiba nampak
kat depan ada menda2 camni,
sanggup patah balik or
pusing ikut jalan jauh.
Nak nak bila ada Aliah hahahahaa
MasyaAllah anak yg sorang ni kan.
Dia kalau nak bila tak dapat,
mengamuk berguling semua cukup.
Nangis jgn kata la,
satu blok bole dgr suara dia huhu
Sbb tu la selagi bole elak,
kami elak hihih

Tapi ada sekali ni xdapat nak elak,
sbb ai pegi pejabat pos Giant KD ni.
Sebelah dia mmg ada mainan2 mmg xleh nak elak.
Nak pegi pejabat pos ni pun,
pikir 100kali nak pegi ke tak haha

Itu pun masa menunggu giliran,
si Aliah dah xsabar nak ke sana.
Ariq pun sama naik gak,
dah bising2 huhu
Tabah la wahai hati.

Si kenit ni bila buh token bg gerak2
takut la plak.
Dah keras badan dia
mintak keluar.



Kalau tak gerak,
kemain lagi pusing2 stereng,
ngan bunyi hon siap :p



Ape ntah nama ni,
comel je tgk dorang main.



Budak paling seronok skali,
tercapai hajat dia main.
Tu pun kejap sana kejap sini.
Penat kejar dia.



Kakak dia tak menda lain,
suka main gendang ni.
Ape nama pun tak tau haha



Video Zara main game ni.

video


Lama gak la situ,
itu pun jenuh nak ajak balik.
Seperti biasa la,
Aliah akan nangis,
pastu mintak dukung.

2 comments:

annapeje said...

Untung bwk ariq sbb main free haha dah nk bedukung camne ko buat ahaha

Sidratul Muntaha said...

istiqamah zara main
klu aqil
sembrono je