Monday, December 30, 2013

Last Activities for 2013


Aktiviti penutup 2013
bersama kawan2 baik.
Kami mengedate kat Pizza San Francisco, KD.



Hanya kami dan anak2,
sorang lagi blom sampai.



Anak2 sronok main
sbb takde sape dlm restoran tu.
Dorang nak berlari menjerit ke
ai xkisah haha



Antara makanan2 yg diorder.
xsemua amik sbb ai dah terkejar ngan
anak2 yg kejap nak itu ini hoho



Makan sampai kenyang kaedahnya.



Semua sumbat sket2 :p



Siap tapau sbb xlarat nak habiskan.



Gambar kenangan kami berlima.
17 tahun bersama suka duka.
Semoga persahabatan kami kekal selama2nya.



Dah kenyang,
sambung karaoke plak.
Blok sama jalan kaki je.



Anak2 teruja depan skrin,
macam tau je nak pilih lagu.



Ariq first time masuk tempat karaoke,
keras je dia takut.
xnak bergerak nak berdukung.
Lama sket baru berjalan
sambil joget2 hahaha



Sangat seronok,
dari siang sampai ke malam habiskan masa bersama.
Bukannya selalu dapat jumpa.
Sekali jumpa harus la lamakan.

3 comments:

annapeje said...

yer la baru tepk situ mmg strategik kalo ada ank kecik ahahha x der la kene pau wakaka best la karaoke rindu nk karaoke ahaha

CikPuanHaLia said...

Bestnya dapat lepak n karaoke ngan bff. Rindu lak pd kwn2 ku..huhu

Zaila Mohamad said...

bestnya ko dapat member yang rajin jumpa..aku sejak kahwin ni jarang sangat boleh jumpa member lama..huhu