Wednesday, November 13, 2013

Japanese Bakery


Gi jalan2 kat Paradigm Mall
dan benti minum petang kat Komugi Cafe.



Menu2 ni semua anak2 yg order.
Mummy & Daddy tumpang rasa sket hihi

Butter Cheese.
Sedap, Zara mmg suka.



Fuwa Fuwa Cream Bun.
Lembut gila rotinya.
Dalam ada inti kastard.
Yang ni ai habiskan haha



Chocolate Cake.
Biasa2 je, xde sedap mana.



Mille Crepe Cake.
Sedap, crepe tu wat kek.



Aliah bab2 makan kek mmg dia no1.
Cepat je tangan dia capai :)



Zara muka ngantuk tak tido petang.



Ariq plak suh pandang camera,
dok pegang kepala geleng taknak :p



Ajak bergambar ngan akak Zaranya,
taknak toleh langsung.
Panggil byk kali buat tak tau je huhu
Bosan dah mummy asik je amik gambar diakan.



Suh Zara amikkan gambar ngan Aliah,
ha senget dan blur.
Jadila :)



7 comments:

Dee said...

wah..comelnya dia ngan tudung hijau tu..cantik..hihihi..

annapeje said...

klaka la ariq neh mcm big bosh ahaha eh kat giza ada satu japnese bakerysblh BR

m@m@yAyA said...

Akk beseri dengan kaler hijau tue,sukanya nengok~

attyfir said...

lapar pulak tgk kek..comey ariq.

attyfir said...

eh lupa lak kty nak ckp ,
dah mcm muka zara zya lak skit yati nie..hihihihi

AzieFirdaus Kamarudin said...

Comeinya akak bershawl...mcm comei je..mcm suweet je..mcm cute je...

DaZzlingLilLy said...

ada iras zara zyaa la yati..comel sgt,kena dgn skin tone yati kaler hijau tu