Monday, October 21, 2013

Nasi Ayam Hailam lagi


Minggu lepas dah makan kat uptown,
Sabtu baru ni makan lagi.
Ntah kenapa si Zaf ni
mengidam agaknya hehehe

Kul 1 dah sampai,
best org blom ramai lagi.



Order 2 jenis ayam,
roasted & stim.



Kangkung belacan,
wajib ada.



Kali ni Zaf order
nasi sorang satu okeh.
Sblom ni order 3 tak cukup huhu



Zara yg hanya makan nasi & sup :(
Bila la nak makan ayam plak.
Jenuh ajar tetap taknak huhuhu



Ariq yg xhabis peace 1 jari,
satu Malaysia dia tu ;)



Air asam boi dan longan.
Sedappppp



dah order nasi sorang satu,
xhabis plak,
dah yang kena habiskan
sape lagi kalau tak ai.
Cakap ngan Zaf habis la gemuk,
tapi tangan laju je masuk mulut haha

6 comments:

annapeje said...

ahaha propa walhal ko suka kan kan mkn byk ahaha lama gila x mkn situ ...kerabu mangga dia sdp hehe aku pon slalu masalah camtue oder sket berebut oder byk dorg x nk mkn...bapak la habiskan ahaha

4 Kay-E said...

hahaa..
selalu mak le yang kena habiskan. tak baik membazir :P

Sidratul Muntaha said...

aqil pun dulu rajin mkn nasi dgn sup je
lelam dh dewasa sikti
dah mkn la seme ayam tu
huhuhu
ara plak melayan ayam je
boleh bangkrap la gitu

attyfir said...

Terliur tgk kangkung goreng..

Has said...

Has pun suka mkn ns ayam. kalu area sini ada ns ayam hainam singapore tmn melawati.

Zaila Mohamad said...

asyik makan kat luar aje ko..bestnyalah