Monday, February 11, 2013

Sudah Merebak


Nampaknya hasil lukisan
anak2 dara sudah maju.
Sblom ni meluahkan karya di dinding [link]
Sekarang maju setapak lg,
eh 2 tapak dah.

Kat pintu wardrobe mereka


Dan kat katil mereka jua.
Satu kat bahagian luar katil


Dan satu lg
bahagian dalam katil


Sobsobsob
Contribution terbesar dalam hasil seni ni,
semestinya Aliah. ;)
Rasa mummy korang ni
slalu dapat darah tinggi.

Ni yg rasa nak wat dinding
dalam bilik dorang,
mcm papan hitam.
At least mmg tau situ tuk contengkan,
takde la rasa panas hati sgt.
huhu


7 comments:

CikPuanHaLia said...

Ngan budak2 ni ko nak marah sgt pn x blh kan sbb x faham. Klu x marah diorg makin galak lak. Sudahnya mak diorg yg sakit jantung..huwaaaa

Nurhayati said...

kan, walaupun dh bagi buku banyak2 pun, tetap gatai tgn nak kaler tmpt lain huhu. macam mana la maknya tak jadi naga hihi

DaZzlingLilLy said...

yati try beli whiteboard buh kat dinding bilik depa..tapi tu lah kan selalunya tempat yg kita tak bg conteng situ lah depa nak 'lyahkan karya seni'..hehe

DaZzlingLilLy said...
This comment has been removed by the author.
DaZzlingLilLy said...
This comment has been removed by the author.
4 Kay-E said...

Takpe Yati, budak2 mmg mcm tu. Yang kat dinding nnt boleh cat semula. Tunggu diaorg besar sikit :P
jangan naik darah tinggi ye :)

Fiza Rahman said...

Hehehe...hasil seni kretif. Sabo jer lah.