Friday, February 22, 2013

Homework


Bila Zara dah sekolah ni,
rutin harian ku
tiap kali dia balik
mesti check bag sekolahnya.

Xspecially Message Book.
Message Book ni kira
communication medium
antara parents ngan teacher.
Contoh nak birth cert copy
tuk insurans.
Nak duit tuk trip sekian2,
camtu la.

Lagi satu
semestinya check buku
kot ada homework tuk dibuatkan.

Ni tengah meneman
Zara wat homework dia.
Mummy tgk dari jauh je.
Kalau tak tau tanya :)


Check buku dia
yg pic ni dia wat kt sekolah.
Ai tanya la nape kaler warna-warni.


Dia jawab
dia suka colorful.
Because like rainbow hihi

Pastu ai bgtau
lepas ni kena warna
ikut gambar tu.
Sbb bukan semua gambar
kena warna mcm rainbow :)

Pic bawah ni
homework dia kena buat.
Mula2 tu dia nak kaler
warna-warni gak.
Tetap nak rainbow.
Nasib dgr kata :)
Macam2 la ko ni nak oi.


Takat ni
homework dia
takda la byk sangat ai tgk.
Paling byk kena buat pun,
2 muka surat.
Okay la kan.
Tp tak tau la pasni
menggunung bagi haha

6 comments:

atty's said...

rajinnya zara..

annapeje said...

anak pompuan mmg colour mcm tue cantik2 kalo ank lelaki cincai buncai siap tetiber oren kaler hitam ahaha nampak kakak mcm dewasa sgt hehe

Siti Fatimah said...

Good Girl :)

zailamohamad said...

tapi rasanya GA ni memang tak bagi banyak homework

mEiZ SHA said...

sonoknyer...:) x sabar tgu sophea masuk skool..hehehe

CikPuanHaLia said...

Hihi..minat kalerful ye zara. Tp dia pandai..kaler oren tu tetap dia kaler semua oren..