Monday, November 5, 2012

Tercipta Sejarah


Akhirnya
tercipta la sejarah
tahun ni.

Aliah conteng dindingggg!!!!
Owh tidakkkk



Dia mmg tau,
ada je menda yg dibuat
tak tercapai dek akalku ini.
Akal dia mmg panjang,
bijak bijak nak oi

Nasib la dinding ni,
bole lap je yg dia conteng.
Fuhh..

Anak2 ni lebih baik,
dorang main bising2
pecah satu umah,
dari dorang main senyap2.
Pasti ada "projek MEGA"
tgh berlangsung hihihi
kan kan kan..
setuju tak mummy semua :)

5 comments:

nydia-mama akif said...

haha..setuju sgt2, kalo diam tu bersedialah....confirm ade projek diorg...hehe, sama2 la kite bersabar yat....coz aril pun kaki conteng...huhu

CikPuanHaLia said...

Aduhhhh....mmg sakit jiwa bila tgk diorg conteng dinding.. Baru jer cat pas raya ari tu..tup2 baru2 ni tgk ada lagi hasil kerjatangan diorg..nk nangis jer rasanya..

Mama Mya said...

Setuju sangat-sangattttt....
sama lah ngan 2 org Heroin kat umah tue... klu berdua senyap jer kat bilik... ada lah "Kerja Overtime" yang diorang duk buat....
sabar ajer lah... :)

Sidratul Muntaha said...

umah aku dah jdi gallery art.
tu belum masuk lagi art attack!

Has said...

dinding rmh has.. siap ada nama memasing.