Thursday, February 7, 2013

Setia Hujung Nyawa


Sape tengok drama ni.
Angkat kening skang ;)

Hari ni episod akhirkan..


Geram kat Hady tu,
perosak rumah tangga.
Yang si Ikram
sungguh2 nak pikat El..
Zaf tak suka ngan Ikram,
katanya poyo hahaha

Elsarlina & Zain Hakimi :)


Suka couple ni.
serasi sangatkan.
comel je.

*semua gambar dari google.

4 comments:

Dee said...

zain tu rambut gitu baru handsome..masa dalam dalam hati ada taman ngan elfira loy rambut kembang..x handsome langsung..hehehe..

CikPuanHaLia said...

Kena masak awal ari ni T..:) aku pn x suka c tanah kubur tu..

♥ Mrs. C ♥ said...

comei sgt... hady tu gile jahat.. ape pekdah ntah.. emo le pulak.. hehehe...

Sidratul Muntaha said...

ahahaha,
cerita yg aku klu tertgk rasa nak bgi hentak je muka budak zain tu
wakakka
seb baek terlyn hujung2
takdelah sakit ati sangat

sini nak komen psl citer tu:

1.rosyam noor klu mengarah or jdi produser..gaya n watak pelakon dia mesti ala2 dia berlakon dulu.prove?!apesal dlm kembang staman si zain tu lain beno berlakon?!ahahhaa

2.dialog2 maki hamun zain pun ala2 maki hamun berlakon rosyam nor.again!eheheh

3.rambut hadi kalah rambut tokey cina jual itik kat pasar borong.*ape daaa.kembang tepek tepi?!dah mcm lelaki berseluar nmpk lurah blkg dlm citer kung fu hustle.ekekeke

4. pempuan yg berlakon as penggoda sape ntah nama dia tu..muka dia agak bentet and nmpk tua.tak matching lnsung plak dgn zain yg rambut rasa aku nak bako dgn kerosene. hihiih.

5.tu jelah kot nak komen citer ni.owh ye last sekali..memula citer mcm panjang nak mati..ending plak mcm agak pakai taruk.sehari dah baik..cium2..gomol2 and senggama.blik shopping.laki eksiden and koma.lps tu sedo and pregnant plak bini dia.aih..ending tak mkn seminggu.cer kasi kemas sikit la tuan dairektor!ahaha...

sekian..
ikhlas dari aku yg menyanyah ptg2 ari.