Sunday, February 17, 2013

GM Klang


Gi jejalan sampai ke Klang.
Masuk GM Klang,
tempat jual barang2 dr pemborong.


Masuk2 dlm ni macam2 ada.
Ada jual brooch,
segala jenis warna, saiz,
batu, bentuk....


Banyak gak yg jual
segala jenis beads.
Cantik2 bling bling semua.


Ada gak jam dinding.
Ada ai berkenan,
tp Zaf taknak masuk. :(


Jam tangan,
pelbagai kaler jua.
Macam toy watch gitu :)


Bag2 pun ada gak jual.


Blouse, tudung pun ada.


Ha tang ni suka.
Baju2 budak pun banyak.
Rambang mata ai okeh.
Comel2 je semua.


Lagi satu kedai mainan.
Ha anak2 ai,
Zahra n Aliah
dah menggila dok masuk dlm kedai toys ni.
Abis semua dorang nak.
Daddy pening melayan.
Ai dah lari dok luar kedai hihi


Banyak kedai2 dlm tu,
satu row toys je,
satu row baju budak2 je.
Dan macam2 lagi.
Tiap kedai masuk haha
Barang2 semua murah.

Tapi tak sempat nak habis semua.
Sampai pun dah petang.
Kat sini tutup awal.
Kul 7 dah tutup kedai.

Antara barang belian
penyangkut baju tuk bilik anak.
Sangkut baju sekolah Zara :)


Senang ai iron2
letak baju2 situ,
nanti Zara nak sekolah,
amik je dari situ.
Pakai sendiri.

12 comments:

annapeje said...

Owh comei nyer penyangkut akhir kuo jugak haha

4 Kay-E said...

Kiut nye hangar stand Zara tu. Sang katak berwarna hijau. hehee.
GM ni femes kan?
Selalu dengar org ckp brg murah2.
tapi belum pernah sampai ke sana lagi.

Mama Mya said...

klu gie gm Klang nie dr pagi smp petang tak habis pusing.. Mana tak nyer kalau dah satu kedai duk membelek smp sejam... Saya suke beli baju anak kat sana.. Pijamas dgn blouse comel2... Harga pulak murah menggila bila kita borong banyak...

~ALL ABOUT US~ said...

GM klg yg baru ni mmg best.... Mcm2 ada!

Has said...

cute nye penyangkut baju..ada lg satu tmpt borong, kenanga city if x silap. area pudu.. tp has lom pg..adik iapr bgtau.

Sidratul Muntaha said...

meru dgn gm u tak sampia pun sejam
tapi aku tak pernh singgah pun klu balik sana
ahahha

❤Kamsiah❤ said...

cantik hanger stand tu...

datang sini & follow...salam kenal tuan rumah

Dee said...

aritu dee lalu je..tak singgah..nti2 lah bila duit tabung dah penuh baru leh serbu..hehehe..

zailamohamad said...

dah dekat dah ngan rumah aku tu..hehehe kalau tahu ko nak ke GM boleh jumpa kat sini pass hanger ko..huhuhu

mamapp said...

GM Klang skrg dh bangunan baru ke? dah lama tak gi sana

Fiza Rahman said...

Cute lah penyangkut baju tu. Haruslah terjah GM lepas nih.

Unknown said...

kedai beads my collection trading, 0122803334. tingkat 1.30, ada jual online