Tuesday, December 11, 2012

iPad Mini


Gi tengok je,
blom beli lagi hihi

Zaf beria nak beli,
ai menyokongkan aje.
Ai nak jugak,
tapi kena jelingan tajam
dari dia.
Dah ada iPhone nak jugak
Gedikkan..

Gi tgk kat Machines, OU,
masuk2 je Zara dah kedepan,
pegang terus main game.
Wat cam harta dia plak huhu



Ni harganya ye kekawan.
Sape terasa nak beli tu,
silakan :)



Malam ni nak
gosok lebih kat Zaf haha
Dah la iPad ai,
Aliah dah buat harta.


4 comments:

DaZzlingLilLy said...

harga dia mampu milik kan...sila gososk sampai dapat satu..hehehhehe

Dee said...

wow..menarik..tp dee lebih suka abiskan duit gi travel dari gadget..tp biasalah lain org lain devotion dia kan...

Azrine Aziz said...

dah ade ready stock ker sana? spore sold out i cari hari tu :(

annapeje said...

gosok kuat2 n lama2 sket suh beli tuk aku skali ahahha bagus gaks ko letak aku pon nk beli lg sbb dorang asik berebut tensen aku ..tggu tabung x penuh2 lg :P