Wednesday, November 28, 2012

Tudung Bawal Ekspress


Hmm kalini ai berkenan
ngan tudung bawal ekspress plak.

Ni gara2 tgk kat
Facebook Akak CT.
Ni antara bawal ekspress
dalam albumnya.
Kalau bole semua kaler ai nak beli.




Gambar2 ni amik
dari facebook ctredzuan.com

Ai kenal Akak CT ni lama dah.
Sejak kat Fotopages lagi.
Dulu2kan sblom ada FB ni,
Fotopages kan femes :)

Banyak gak ai beli
tudung bawal ngan dia.
Nak2 masa tgk hot
tudung bawal plain
ngan batu yang
1line, 2line sampai 3line pun ada.

Ni page dia
kalau korang nak tgk
gi la like page dia k.
BawalCTRedzuan

4 comments:

CikPuanHaLia said...

MAcam2 tudung dah ada skng ni kan. Bawal ni evergreen gitu kan..nanti boleh la usha blog tu..thanks for sharing beb..

Dee said...

cun..bolehlah dee like page dia..suka2..

Eliss Mie said...

hai..bawal pun ada ekspress lak. mcm mana yer tu..

CuTeMiUt78 said...

wah.. skrg ada patern tudng bawal ekspress plak ya.. nice la