Saturday, November 24, 2012

City of Digital Lights


Minggu lepas gi
i-City tanpa dirancang.
Kul8 mlm baru gerak,
sampai2 bole tahan gak,
kereta dah banyak.
Tapi parking senang dapat,
masih banyak kosong.
RM10 per car per entry ek

Zara n Aliah paling suka,
banyak lampu katanya.
Jalan2 tgk lampu je,
takde layan ride.
Malam tu sangat bahang
takde angin,
ape lagi basah ketiak dibuatnya.
Kejap je kami kat sana.
xtahan dah mandi peluh huhu

Tgk live lagi cantik
dari dlm gambar.













6 comments:

annapeje said...

Aku rasa sbb kene bayo dlu free org mcm sardin dah hahaha

zailamohamad said...

aku yang dok Shah Alam ni pon tak pernah jejak kaki lagi di sana weh..hehehe

Weh, henbeg ko tu nampak besar sangatlah..tak sesuai dengan ko yang comel molek tu..kasi kat aku lah:P

Nurhayati said...

anna: masa free aku xpegi sbb tau confirm sesak punyer. hihi

Nurhayati said...

zaila: memang besar pun sbb tu pakai bag tu. senang nk sumbat brg anak, ko tau la bila dh ramai ni, pampers susu baju.. malas nk bwk baby bag huhu

Has Honeylanz said...

tak pernah jejak kaki lg ke sini. ac ery dah..ikut pakcik makcik dorang

DaZzlingLilLy said...

i tingin nak g sana,tp laki mst taknak sebab ada lampu2 je kan.ada kids seronok la pegi..mmg cantik tgk dlm gambar,apatah lagi kalo g sendiri..