Thursday, November 1, 2012

O Coffee Club and H&M


Lama tak berjalan kat Bukit Bintang.
Nak nak masuk KL kan,
Zaf pikir 100kali nak pergi ke tak hihi

Kami minum petang kat
O' Coffee Club, Fahrenheit.


Mexican Quesadilla.
Sedap sangattttt.


Dessert kami
Muddy Mud Pie.

Atas dia capuccino ice cream,
bawah chocolate ice cream.
Sedappppp jua.

Anak2 makan Carbonara.
Tue tak amik pic, sbb sama je rupanya.
Dan pasti sedap jugak.
Semua makananannya sedap2 la.

My Princessess.
Kelass korang bawak handbagkan :)


My heroes

Pic ni kat H&M.
Cari baju anak2.
Tak beli byk,
masing2 2 pasang sorang.

Zaf plak tak beli ape tuk dia.
Katanya macam biasa2 je,
xde menarik.
Tuk ai plak,
ada tapi bukan kat H&M,
beli kat sebelahnya Zara hihi
Satu blouse & satu jeans :)

Gambar rembatan?!
xpayah la.. malas nak snap :p

7 comments:

Eliss Mie said...

eliss rs zaman berchenta dulu je pi BB. lepas tu haraammm.. x pergi2 :p syoknya shopping2 :)

annapeje said...

yati baju dia comel2 x tuk budak lelaki sbb tgk akak ipar kasi baju lama mcm sempoi2

Nurhayati said...

anna: baju tuk boy byk.. cantik2 gak.harga pun murah. sila beli tuk hero2 tu..

atty's said...

comey2 anak dara yatie..mcm mommynya jugak :)

fiza said...

Dah lama tak melepak kat BB. Jaman skolah dulu slalu gi sini. Comel2 anak dara ko nok. Si ariq...bambamnya.

Dee said...

eh..looks delicious..dee boleh consider tempat ni nanti kalau ke BB..hehehe..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. tomey2.. siap bergaya ngan beg tu..