Monday, May 28, 2012

World Milk Day 2012


Smalam gi OU,
beriaya la ajak Zaf nak gi
event Hari Susu Sedunia.
Pagi2 ai n anak2 dah siap.
Tapi Zaf masih lagi terbongkang.
Tak tau plak dia balik
kul 6 pagi
sbb wat tender kat opis. :(

Dapat la pegi juga.
Tapi dah terlambat.



Dan tak tau plak eventnya sampai kul 2 petang je.
Kami sampai pun dah kul 2 huhuhu
Tak sempat nak tgk Faizal Tahir performed.

Walaupun dah habis event tu.
Kaunter dorang masih bukak lagi.
Jadinya ai pegi la register.



Dah register
gi amik goodies bag plak.



Antara permainan yg dorang still bukak lagi.
Badminton Doubles Games.
Kena masukkan shuttle cock
dlm salah satu lubang
selama 10 saat.
Sayang xtvt tuk anak2 dah tutup semua.



Ni goodies yang dapat sempena
Hari Susu Sedunia 2012.


1 comment:

Eliss Mie said...

x tahu pulak ada event ni. tapi nak ke ou memang x ler :p