Thursday, May 3, 2012

Bengkak Bibir


Smalam Aliah terhantuk kat coffee table.
Ai terkejut sbb dia meraung sangat kuat.
Tengok2 menitik2 darah,
habis baju seluar karpet kena.

MasyaAllah berderau darah ai.
Cepat2 amik dukung dia tgk,
kat mana dtg darah tu..
Tengok2 bibir dia pecah..
check gigi okay nasib tak patah ape.

Non-stop darah kuar,
sangat banyak.
Tangan n kaki ai dah gigil pegang dia.



Ai terus amik ais balut ngan handkerchief,
tuam bagi kurang bengkak.
Itu je ai leh pikir masa tu.

Masa tgh lap2 darah dia,
Ai tunjuk tisu tu dia diam.
Tunjuk darah..
pastu sambung balik nangis :)

Bila darah tu dah tak kuar,
ai umpan dia bagi makan.
Itu je cara dia nak bagi diam.
Nasib dia nak.. elok plak tu kan,
makan tak plak sakit hehe

Skang mulut dia dah macam Angelina Jolie.
Bengkak..
Sian anak mummy.
Tue la nakal sangat tak leh dok diam.


7 comments:

nydia-mama akif said...

alaa...cian aliah.....tp mesti kejap je insafnye kan yat...hehehe

annapeje said...

ololo nomey2 nyew jd AJ hehehe cian dia x per aliah kuat hehehe

CikPuanHaLia said...

Aliahhhh...aunty pn seram tgk darah tu. Jgn notty2 lg tau..

Neeza.Areef said...

alahai sian..bengkak skit tu npknye..risau kan klu darah x mo benti..

Has said...

cian Aliah. sakit tu.. tp suspens nye tgk darah...merah tu

Dee said...

siannya..teringat mimi dulu terhantuk pala kat dinding dan terkena bucu tiles..kain morning towel dari putih jadi merah keseluruhan..imagine gelabah saya camana..kena jahit 5..huhu..

harap dia oklah ye..

MamaIcha said...

aliah aliah...kan dah jadi bibir anjelina jolie