Friday, September 23, 2011

ZahrAliah

Seronok bila tgk mereka main bersama.
Sejuk perut..
ni rasa cam nak preggy lagi.
huh tetiba hahaha
Tengah seronok nak la tambah,
tengah stress cuba tanya..
Rasa nak tutup kilang terus hehehe

Tengok la gelagat anak2 ai ni.

Kalau gi shopping mall,
nampak je menda alah menan2 ni,
Akak Zahra harus nak naik.
Aliah pun sibuk nak menyelit sama.



Dalam laci pun bole main.
Tau2 dorang dah duk dalam ni.
Habis barang diselongkarnya oleh 2 monster kecik ni.
Mummynya tak larat jerit dah.



Aliah suka kacau akaknya main iPad.
bila dah lama, dia cepuk akak dia.
Rampas iPad, bole!!



Tang nak mandi ni,
akak Zahra sibuk nak masuk bath tub.
Seksa giler mummynya nak mandikan dua org ni.
Sempit dan susah huh



Aliah ni ganas sket dari akak Zahra.
Slalunya adik buli akaknya.
Rampas barang. Naik atas badan akak.
Macam2 la..
Nasib akak Zahra ni jenis tak lawan balik.
Adik dia wat ape pasrah je.
Paling paling pun akak Zahra ni melalak,
sbb Aliah buli hehehhe..


7 comments:

Zuhaini said...

comelnya dua beradik nih :)

fiza said...

Tomeiiii ☺☺☺

Joy said...

comelnye dedua main dlm laci...sepakat sungguh anak dara yati ni

mrsharis said...

selalunya mcm tu la..adik yang membuli kakak/abang. Semalam kakak dia melalak kena penampar adik, org tu baru nk tido..dh la demam..sabo jer la.

Hida Naza said...

samalah dek..anak kedua lebih survival kot. buli memang hebat

Connie said...

ehmm... no 2 mmg salu lg ganaz.. even sya sya yg bsr tu pon boleh menangis dgn adik dia...

zailamohamad said...

kalau xbergaduh takpelah..anak zaila pantang main sama mesti gaduh..huhuhuu tapi betullah anak kedua ni suka mendominasi sket..suka merampas & very independent kan