Tuesday, September 20, 2011

Ceri Beri

Ai skang kena ceri beri.
Dari smalam lagi.
Agaknya ni penangan gi open house sana sini.
Sumbat segala macam dlm perut tu.

Smalam paling worst sangat.
Sakit tulang sendi semua.
Sangat bisa cam mencucuk.
Satu badan kesejukan.

Harini alhamdulillah,
takde dah gigil bagai.
Ceri beri tu ada sket.

Orang lain makan pil chi kit teck aun ni
telan 2 kali paling banyak pun 3.
Ai plak telan satu botol kecik ni
lebih dari 5 kali hahaha
sampai perut naik kembung air.
Nasib tak telan satu2 kan. :p



Toilet bowl adalah BFF ai skang :)


image googled.

7 comments:

mrsharis said...

memang seksa kena CB..perit.
Aku lak xlalu langsung nk makan pil tu..pernah sekali try..pastu muntah..kuar habis pil tu.

Nurhayati said...

Liya: part CB tu memang seksakan. tapi part yg best turun 1kg haha.. 1kg pun kecoh :)

DaZzlingLilLy said...

owh mmg musim CB kot skang ramai je org kena..maybe perut terkejut skang kan musim open house..take care yer yati..

zailamohamad said...

samerlah ngan zaila tapi takderlah sampai kena telan pil lagi..en suami kn masa raya haritu..sian kat dia..

Joy said...

alahai..kasihan nye...susah nk telan pills tu sbb kecik2...

mummysyafie said...

alahai..mesti memulas² perut tu. dah ok ke dear?

Dee said...

moga cepat sihat ye..nti gi klinik tau..