Wednesday, September 28, 2011

Beraya di umah Mama Zana

Sabtu lepas kami dapat byk sangat jemputan
ke umah terbuka dari kawan2 ai.
Ada 6 umah hari tu.
Pastu setiap umah kebanyakkan start
lepas pukul 2ptg ke atas.
Ada yg clash, tapi tetap gak nak pegi.
Especially umah Zana.
Siap sms dia bgtau yg kami nak dtg awal sket.
Nasib tuan umah kata bole.
Ye la kot la tak bole dtg awal,
ganggu la plak ape2 dorang nak wat kan. :)

First time gi umah Zana kat USJ.
Tahun lepas gi umah mak dia kat Shah Alam.

Biasala dah datang awal, harusla
kami tetamu pertama yg sampai hihi.

Meh amik pic Aliah ni.
Baju dia dah singkat.
Senteng nampak dress tu kan.



Akak Zahra plak siap wat umah sendiri.
Dengan tak malu dia dah amik toy orang huh



Main di laman umah ngan anak2 Zana.
Macam dah lama kenal je dorang ni.



Suka pic ni, sbb Batrisyia anak Zana aka KakLong,
yang mengajak adik2 semua ni bergambar.
Bagus tau Kak Long ni.
Elok je semua dok berbaris.



Akhir skali harus la bergambar ngan tuan umah
sblom berangkat umah ke-2 plak.



Makanan2 yang dihidangkan semua sedap2 belaka.
Ada nasi ayam, nasi kerabu, mee kari.
Diriku makan banyak.. tak sedar diri,
padahal byk umah lagi nak pegi.

Sbb tu pakai baju kurung.
Perut muncit takde la nampak muahahaha

Thanks Zana jemput kami ke umah.
Rasa tak puas kita nak berborak.
Anak2 pun dapat main bersama kejap je.
Arissa siap cakap "Nanti Aunty datang lagi tau"
hihihi comel.

1 comment:

zailamohamad said...

husna pon ada dress macam Zahra ni;)