Wednesday, May 18, 2011

Rio



Sejak McD kuarkan collection Rio kat Happy Meal,
bole katakan hari-hari si Zahra ni mintak beli.
Bukannya nak makan tapi nak menan nya.

Ni semua gara2 bawak dia tgk movie Rio bulan lepas.
Pastu bila katun tu dah habis,
mati mati dia taknak kuar dari panggung tu.
Mintak nak tgk lagi, sampai nangis2..
huru hara kami pujuk dia.
Sampai semua org dah kuar la, tinggal kami bertiga je hehe

Ni koleksi Rio akak Zahra yang punya.
Masa awal2 beli, langsung taknak share ngan adik dia.
Kedekut huhu, skang dah ok.. sabau je la haku.


6 comments:

Sidratul Muntaha said...

ala..
beselah abang ke or akak anak sulung ni..
memula cam tamak..
siap garuk2 adik dia..
last2 kongsi jugak..
huhu

mummysyafie said...

lengkap dah set RIO tu yati. abang n wawan punya tak tahu diaorg campak mana.

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

beli la cd dia yati huhuu aqil ada satu jew lps tue skrg da kasi gelas sponge bobkan ahahha

mEiZ SHA said...

hehehehe
rio mmgh best kan..
org besar pon suke..
bdk2 apetah lg akk..:)

mrsharis said...

tkyah beli meal..ko belikan toy jer. RM3 jek..hehe

nurulzia said...

no wonder hari tu dating bwk bird..hehehehee