Tuesday, November 17, 2015

My First Pair of TOMS Shoes


Masa cuti Deepavali kami jejalan
kat The Gardens & MidValley.
First time masuk butik Toms.
Sebelum ni tgk Toms kat iSetan or Tangs je.
Skang dah ada butik plak.
Kat One Utama pun dah ada satu.

Anak2 dah wat cam umah sendiri.
Si Aliah siap baring lagi atas carpet tu
aduhai bertuah punya anak.
Ingat bersih ke.
Terus suara Mummy mcm halilintar kat situ
Tapi dorang gelak2 je huhu tabahla..



Lama gak dalam ni,
Zaf dok belek satu2 kasut.
Ntah apa yg belek pun taktau.
Kasut kat sini pesen sama je pun.



Sementara dia belek tu,
ai pun layan la anak2
sambil tu amik la gambar dorangkan.



Ariq plak dia conteng buku apa ntah.
Kat situ bole plak letak pen bagai,
mmg jadi mangsa la buku tu,
ngan hasil kreatif dia.
Cepat2 ai tutup buku dan sorok pen.
Tak tgk plak apa yg conteng,
masakla kalau org kedai tu tgk hihi



Dah puas menunggu enZaf ni,
skali dia cakap,
yang beli la satu.



Ape lagi buat2 la terkejut..
Ha beli??!! hahahaha
Kalau bole byk gak nak amik,
berkenan yg ada corak2 ngan warna2 terang.
Tapi ai amik classic je,
senang nak matching ngan apa pun.

Tq Yang!!



Ingatkan lepas tu nak makan kat Magnum.
Skali tgk ramainya la org beratur.
Terus cancel.
Tak try lagi makan kat situ sejak bukak. :(

2 comments:

annapeje said...

untung u yang ahahha cpt la tayang kasut baru u tue hehehe ...ala bebudak ...aku kalo dorang nk tebaring telentang aku biarkan jerk blk umh kang bg mandi tros haha

Has78 said...

tak pernah lagi mkn kat magnum. tgk org share pic..yummy