Wednesday, November 11, 2015

Breakfast with Uni Friends


Sabtu lepas breakfast ngan kawan UUM.
Tak dirancang pun.
Dapat whatsapp dari Achik (lynnie)
dalam pukul 10 pagi
ajak breakfast kat KFC Kota.

Kebetulan dia msg tu,
ai dah habis wat keje umah sket.
Ape lagi laju la reply OK hihi

Kawan se"IT" tp lain majoring.
Dari kanan Achik (Lynnie), Han dan Sal.
Semua mommy berkerjaya hebat2 ni.
Ai je surirumah :)



Gambar2 kat bawah ni semua Aliah yg snap,
dia main ngan kawan2 kat playground.



Ni anak Achik, Aqil.
Ariq cakap kat ai,
"Ariq friend Mummy, (sambil tunjuk Aqil)
Ariq play with friend!".
Dorang sebaya dan sama bulan plak tu.



Ni anak Han, Zaza.



Ada lagi yg lain, yg bujang besar sket.
Tapi Aliah tak snap plak gambar dorang.

Aliah & Ariq je ikut ai,
Zara tinggal kat umah ngan Daddy dia
tak nak ikut.

Ofkos la seronok dapat jumpa ngan kawan2.
Banyak stori mori share bersama.
Rasanya sejak dua menjak ni byk jumpa
kawan2 lama balik.
Tinggal kawan2 zaman keje je blom jumpa lagi.
Yg keje ni kebanyakkan dorang senyap hilang camtu aje
sedih pun ada gak.
Tapi takpe la kalau ada rezeki, jumpa
kalau takde, tgk kat fb je la hehe ;)

No comments: