Thursday, September 17, 2015

Hadiah Birthday


Nak belikan hadiah tuk Aliah,
tapi org lain yg beria lebih.
Bukan main besar kotak yg di ambil.



Aliah bila dah banyak sgt toy,
dia jadi rambang mata.
Tak tau nak pilih apa.

Memula nak shopkins.



Pastu tukar amik Princess plak.
Dia pilih Rapunzel.
Zara amik Ariel.



Yang ni pun sama rambang mata.
Semua menda nak.
Last2 dia pilih ni.



Seperti biasala,
nak beli hadiah tuk sorang,
tapi kena beli tuk semua gak.
Untung betul anak2 ni kan.
Kiranya sesapa birthday dapat present.

Ai ternampak topi parti yg cantik ni.
Terus bagi Aliah pakai n snap.
Nak beli mmg tak la,
satu tu RM30 hehehe



Anak yg paling paling paling
menguji kesabaran Mummy.
Satu hari kalau tak wat Mummy
darah naik turun mmg tak sah :)
Macammana perangai dia buat skali pun,
Mummy tetap sayang.
InsyaAllah takde pilih kasih antara
semua anak2 Mummy.



Happy Birthday Anakku Qalesya Aliah.
Moga jadi anak yg cemerlang, gemilang dan terbilang
di dunia dan di akhirat.

1 comment:

Has78 said...

happy belated birthday Aliah