Friday, April 25, 2014

Taklimat dan Ujian Pemilihan Darjah 1


Dapat dah surat dari sekolah Zara
untuk Darjah Satu nanti.
Eh bakal sekolah,
blom konpem lagi hihihi

Surat berkenaan Taklimat Kenaikan Tahun 1
dan Ujian Pemilihan Kelayakan Penempatan
di Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT).
ha amik ko panjang tajuknya :)



Nak masuk sekolah ni pun
kena amik ujian yer.

Pemilihan pihak sekolah hanya 20% (42org)
selebihnya dipilih oleh JPN.
Ai harap sangat Zara dapat sekolah ni.
2nd choice kami SKTTDI 2.

Nak isi maklumat Zara,
alangkah bahagianya dia ada semua
aktiviti2 dlm borang tu.
Takat ni dia hanya tahu satu je
berenang.



Suh bawak salinan sijil2 anak
kalau ada sertai mana2 aktiviti.
Pergh macam nak masuk universiti dah.
Almaklumlah first time ni
anak nak sekolah rendah.
Kejakunan mummy terserlah hahahaha

3 comments:

Eliss Mie said...

dahsyat saringan dia ni. padahal nanti result upsr jer kan dia nak jaga..kesian anak2 skang yer..nak masuk sek rendah pun kemain susah. universiti apa tah lagi.

Nurhayati said...

itu la bezanya sek bertaraf sbt dgn tak kan. moga segala usaha kita dipermudahkan. semua yg terbaik utk anak :)

annapeje said...

Sek bagus camtue la hehe mustila xcited sbb ank sulung kan hehe