Thursday, April 3, 2014

Lesen Memandu Berwajah Baru


Lesen lama.



Lesen baru.



Akhirnya renew gak lesen ai ni.
Punya lama dah mati.
Dari birthday tahun lepas bulan 11
sampai skang
selamba badak bawak kete takde lesen huhu
Jgn uols ikut cam ai,
bahaya ok.

Skangkan lesen expired ikut birthday kita.
So xde alasan dah lupa nak renew
kalau kena tahan ;)

Cantik kan lesen baru skang.
Mcm MyKad.
Gambar lesen ai tu pun
pakai gambar MyKad je,
malas nak amik gambar baru.
Muka pun masih suci kebudak2kan haha

Tapi kalau korang nak letak pic baru pun bole,
sediakan gambar or
leh amik gambar on the spot kat jpj.

2 comments:

~ALL ABOUT US~ said...

yati, kita pun baru renewed gak, pas sebulan x de lesen. huhu... malas nak g buat, lastnye kita kirim kawan kita jer... hahaha...

nsb baik x de pape kan??

Nurhayati said...

itu la alhamdulillah xde jadi menda xelok. asik je tangguh buat.. last2 xbole jadi, paksa zaf pegi buat. suh dia cancel semua keje bagai haha