Friday, April 4, 2014

Makan2 sblom & selepas buat lesen


Buat lesen baru
kat JPJ Wangsa Maju.
Buat ngan kawan ai Nowwa je senang,
sambil tu enZaf nak tanya pasal
plate kete bagai.

Sblom tu kami lunch dulu
kat Papa John's Pizza, Festival City.



Zara makan Chicken Alfredo.
Tak bape sedap
sbb spaghetti dah kembang.



Mushroom soupnya sedap.

Breadsticks pun sedap,
potato wedges rasa mcm biasa makan ;)



Pizza amik Hawaiian BBQ Beef.
Sedap jua.



Selfie ngan Ariq gedik hehe



Pas makan baru gerak ke JPJ.
Setelkan renew lesenku dan enZaf skali.
Dia pun sama lambat ok.
Letih set appointment ngan laki sendiri
Keje byk sangat huhu

Dah nama ada kawankan,
harusla kawan tu yg uruskan lesen ai.
Ai dok dlm bilik dia ngan anak2.



Bagi main toys senyap la dorang.



Setel semuanya,
makan petang plak sblm balik umah.
Makan kat Padang Kota KD je.



Ai makan tosei,
hajat dihati dah makan ni
xnak makan malam.



Tapi hajat tu slalunya tak kesampaian.
dekat tgh malam perut dah berdangdut
eh dekat tgh malam ape,
kul 9 dah berdangdut bagai :p

2 comments:

nana kimie said...

sedapnya kalo dpt mkn pizza tu kak :-)

Nurhayati said...

ape lagi ajak la cik abang bawak makan piza tu :)