Monday, September 23, 2013

Pertandingan Bunga Api 2013


Masa nak gi Zaf main bola kat Putrajaya tu.
Nampak banner kat jalan
ada Pertandingan Mercun Antarabangsa.
Terus Zaf cakap pas habis main bola.
Boleh la singgah tengok.
Dah alang2 kat Putrajayakan.
Kalau datang semata tuk bunga api ni xde la hihi

Buatnya kat Presint 5.
Tapi kami takde la pegi sana,
tgk dari jauh je tepi jalan.
Lagi pun kete dah byk masa sampai,
merata jalan byk kete dah park tepi.
So kami pun park je mana kosong.

Amik gambar camera tak canggih camtu la rupanya.





Ada amik video sket.

video

video

Anak2ku begitu teruja skali.
Nak nak si Ariq,
"huh huh huh" yg keluar dari mulut dia.
Walaupun jauh bunyi berdentum tu agak kuat sket.
Tapi seyes menarik dan cantik
macam2 warna keluar.

Tak silap ai sebenarnya bunga api ni ada lagu.
So dorang meletup ikut rentak lagu tu.
Lebih baik pegi tgk dekat2 baru menarikkan.

So pada yg tak sempat nak tgk tu,
ada lagi satu show.
2hb Oktober.
Start kul 10malam tau.
Meletup bunga api tu dekat 30minit gak.


*pic googled.

1 comment:

m@m@yAyA said...

bestnya kak..
tapi nak pegi sana kena awal kan lau lmbt mulala jem.

owh ada lg eh bln 10 nie.lau apak dia rajin bolela pegi tengok lau xtengok jelah lam tv..huhu