Sunday, September 15, 2013

Hari Birthday Aliah


13/9 birthday Aliah yg ke-3 tahun.
Happy birthday nak!
doa seorang ibu
pastilah nak yg terbaik untuk anakkan.



Ni pic Aliah sblom solat Zuhur.
Amik gambar sblom sbb takat ni,
dia tak pernah ikut mummy dia habis solat.
Paling lama 2 rakaat,
pastu nak bukak dah.
Jadila kan,
bg pendedahan awal.


Bergambar ngan birthday girl
sementara tunggu kakak Zara balik skool.
Sronok nak gi berjalankan.



Pegi dekat je kat OU.
Pergh mencabar okeh
nak nak si Ariq,
xmo dukung nak berjalan.
Plak tu masing2 ikut suka nak pegi arah mana.
Dah mcm octopus mummy ko ni kejar sana sini
ha rasakan nak sgt budak tu jalan haha



Anak2 request nak makan kat Auntie Anne's



Well behave time makan,
seronok mummy.
Dapat rehat jap.



Beli Aliah n Zara necklace & bracelet.
Aliah suka sbb kata mcm princess hihi
Pelik bila dia suka sbb
dia ni sempoi,
bukan suka nak melaram mcm akak dia.



"Aliah flower, akak bow" katanya ;)

Hadiah beli esok la ye.
Tunggu Daddy bole pow
hadiah mahal.
Mummy takde duit hahaha

1 comment:

Has said...

kagum sgt dgn yati blh handle 3 ank pg mall..mkn-mkn.