Monday, January 14, 2013

Kawan Alam Maya dan Diaper Cake


Semalam jumpa Haida.
First time jumpa dia face2face.
Kami kenal dan berkawan
dari dunia blogging.
Tp skang dia dah tak berblog lagi.

Alhamdulillah
persahabatan kami masih kekal
hingga sekarang.


Tak sangka dia nak dtg,
sbb dia mmg tak berapa sihat.
Sblom ni plan, ai nak ke umah dia.
Tup tup dia plak ke mari :)

Kami jumpa kat Giant, KD.
Walaupun sekejap
tapi seronok sangat..
dpt byk jua berkongsi cerita.

Dah la jumpa kejap,
siap belikan cokelat dan donut
tuk anak2..
bukan anak2 je suka,
maknya pun suka jugak haha
Thanks Haida..
baik sangat kamu ni tau.


2minggu lepas
Haida message
mintak tolong ai buatkan
diaper cake tuk anak buahnya.
Memula buatkan satu je,
pastu tambah satu lagi,
pastu last minit tambah lagi
hehehee akhirnya
3 diaper cake. :)

Thanks Haida sbb percayakan ai.
Ai pun bukanla terror sgt
tapi kawan mintak tolongkan
harusla kita buat.
Lagipun mmg suka buat,
deco2 ni..
pulak tu dapat shopping barang baby. ;)






7 comments:

annapeje said...

suker betul kasut pink tue comel bangat

Has said...

yati ni mmg creative la org nye.

DaZzlingLilLy said...

sis haida preggie ke yatie?..apa salahnya kan tlg kawan2 sambil asah bakat yg sedia ada..

Fiza Rahman said...

Owh...yati buat diaper cake erk. Pandailah ☺☺

ieda said...

semoga kekal berpanjangan ukwah ini ... seronok kan bila jumpe kawan2 blogger nie , mereka x lupekan kita .. choc pastinya anak2 suke kan dik ;)

.

ikiqzana said...

Salam yati.. Lama sungguh x singgah kt sini.

zailamohamad said...

nampak macam Haida preggy..tapi tak berani nak tanya dia..betul ke?