Tuesday, January 29, 2013

Dry Food Dispenser


Suka masuk iwannagohome
kalau pegi The Gardens,
kat dalam tu ada macam2
barang rumah yang menarik.

Tidak keluar dgn tangan kosong.

Harga satu RM89.00
Ada 2 warna
putih dan merah

Bole letak macam2
ikut citarasa kita. :)


Ai pilih tuk letak cereals.
Breakfast pagi
or bila2 masa je
kalau terasa nak makan.


Ada byk tempat kedai ni,
kat KLCC, One Utama & Bangsar Village2.
Sila terjah ye kekawan :)

6 comments:

Fiza Rahman said...

Menarik nih.

DaZzlingLilLy said...

Lawa kaler merah..nampak berseri dapur

Has said...

senang je budak2 nk mkn cereal kan.

Farah said...

haha bess je nampak..sure budak2 rajin makan cereal kalau ade ni

zailamohamad said...

lemau tak kalau tak makan? maklumler rumah aku ni makan ikut musim..kang letak dalam tu tetiba anak2 xnak makan..huhuhu

Nurhayati said...

zaila: buat masa ni tak de plak lemau. lg pun kat umah ni mmg suka makan cereal.. tak dan nak lemau kot hehehe