Wednesday, October 3, 2012

Ariq: 3bulan setengah


Kejap plak rasa..
Ariq dah 3bulan setengah.

Ariq skang suka duduk.
Tapi taknak sandar,
bila dudukkan dia,
sibuk nak kedepankan badan.
Macam dah kuat je.

Time ni dia tgh tgk akak2 dia
berlari melompat satu umah.
Bising bingit telinga dibuatnya.


Suka tgk tangan dia.
Pastu senyum2 sendiri hihi


Pandai dah masukkan jari dalam mulut.
Smalam dia tgk akak2 dia main,
masukkan jari tup tup
tido terus.


Tido skang dah melasak,
habis dia pusing 360darjah.
Ntah kemana bantal


Ariq skang dah pandai kenal org.
Bila MakToknya dukung,
dia menangis..
Bagi orang lain try pun sama
dia menangis jugak.

Bila org lain dukungkan,
dia usha lama..
pastu cebikkkkkk nangis hahaha

Dan lagi best,
mummynya pakai tudung dukung dia
pun nangis jugak.
Tak kenal mak sendiri :))

Ni dok dlm umah pun pakai tudung,
bagi Ariq biasa tgk mummynya
pakai tudung, bole hahaha






8 comments:

zailamohamad said...

hahaha lawak r Ariq ni..cute sungguh..pasni sama melasaklah dengan kakak2 dia:)

nydia-mama akif said...

Comel la ariq ni...pipi tu yg xbole tahan yu....kejap je dah besar kan...

annapeje said...

eeiii ank2 ko neh masa kecik dobot2 rasa nek geget2 pipi n tangan dia gewam nyerrr ahahaha uwaaa nk ank pompuan kahkahkah

Sidratul Muntaha said...

ahahah.dulu time ara..
dia kena aku pakai tudung klu ank amik dia.
sbb rambut aku depan kinting2 halus.
dah gaya mcm mak lampir pun ade..
*ariq pipi labuih la..
geram aku nengok.
nak kemam2 jer.

CikPuanHaLia said...

Sedapnya kalau dapat gomol budak bambam ni.. semangat betul badan dia T..
Tak sabar lak nak berbaby..hihihi

m@m@yAyA said...

wahhh ariq da makin bam2 la..~
tgok lengan sdri tue,msti ariq tkejut tengok betul ke tue lengan dia..hihi

Has said...

comel dan geram nye auntie tgk pipi Ariq...

MamaIcha said...

debabnya ariq nie...geram la!!!!!