Thursday, August 16, 2012

Shopping Raya Anak-anak

Tahun ni shopping tuk anak2
ala kadar je.
Ceh macam la sblom ni
shopping banyak sangat hihi

Baju raya dorang
beli ready made je.
Tu pun beli dekat
Omar Ali.

50% discount baju kurung dorang.
Tak beli mahal,
sbb bukan nak pakai selalu pun kan.

Baju raya Ariq pun ada jua :)


Baju raya akak2 dia
beli sket je.
Dari Pumpkin Patch.


Zaf cakap baju anak2 ni,
tak raya pun ai beli gak.
So tak yah nak beli byk sgt katanya
Asal keluar gi shopping mall,
ada je belikan
at least selai.
Betul jugakkan hihi.

Skang pening sbb wardrobe dorang,
dah penuh sangat.
taktau nak sumbat mana lagi huhu

6 comments:

DaZzlingLilLy said...

kena buat built in wardrobe utk diorang..nnt senang dah besar skit pun muat lagi..buat yg sampai syiling tu..

Nurhayati said...

itula plan mmg nak wat cmtu
tp umah ni kecik
bilik pun xcukup.
sbb satu bilik kami
dh wat wardrobe i n zaf saje.

annapeje said...

yati ahahaha tue la duk umh burung merpati neh mcm tue la...nak plak ko tue kuat soping ahahaha

Has said...

raya pertama la utk Ariq kan. ac ery baju x byk. tp suar/jeans byk...

Siti Fatimah said...

Wow!!! Shopping sakan nie hihihi
Selamat Hari Raya to U & Family :)

Dee said...

wah..seronoklah bebudak tu semuanya baru..tp seronokkan bila tgk anak2 happy..

selamat hari raya & maaf zahir batin..