Tuesday, August 28, 2012

Emas untuk Aliah


Lagi 4 hari nak raya,
Zaf belikan rantai emas tuk Aliah.
Sblom ni dia tak pakai
satu ape pun barang kemas
sian dia hihihi

Belikan dia rantai
sama cam akak Zara dia [
entry]
Harusla samakan,
nanti kang beza2 kan anak plak :p

Cam biasa beli kat PohKong.


Susah betul nak amik
gambar anak dara ni.
Tak reti dok diam huh



Baru belikan emas tuk dia.
Aliah ni ganas sket
takut dia tarik la ape la kan.
Ini baru pakai
dah suh bukak,
tarik2 rantai tu kat leher dia.
Risau ai sakit leher dia tu nanti.
huhuhu
Kami buat tak layan je
dia suh bukak.
Alhamdulillah skang dah ok.
Fuh lega hihi

Mummy pun dapat gak.
Tapi bukan emas la.
Shawl free sbb One Card member.
hihihi

9 comments:

atty's said...

comey rantai minie mouse ya :)

nydia-mama akif said...

ni yg best ade gegirl....seronok dilaram2kan...hehe

CikPuanHaLia said...

suwiittt..mami dah dapat macam2 dah kan..hehe

Mooniqueen said...

Suweetnya rantai dia....

4 Kay-E said...

Aliah mesti jenis rimas pakai benda2 ni. hehee. Sume nak tarik ye. Nasib baik kejap je :)

Kiutnye dpt rantai MICKEY MOUSE.

Salam Aidilfitri Yati & famili.

Eliss Mie said...

comel :) tak pernah belikan nuha emas sendiri. selalu nenek dia beli :p hr tu dpt gelang raya lagi nenek dia beli gantikan yg lama yg dah sendat. untuk ada nenek mami jarum! hehehehe

Rinna said...

Biasa laa budak2 mula2 tuh rimas lama2 tuh okey laa.. :)

mEiZ SHA said...

suke tgk kecik2 pakai rantai..:)
nampak sweet sgt..:)

zailamohamad said...

anak dara i memang jenis tak nak berhias..nak pakaikan rantai tu jangan harap dia nak..huhuhu

bulatnya mata Aliah!