Sunday, July 11, 2010

Nasi Pulut

Minggu ni byk lak makan nasi pulut.
First dapat offer dari kawan blogger Has.
Tak sangka dia nak buatkan nasi pulut timur tuk kami sekeluarga.
Dapat sms dari dia tanye jadi ke datang..
terus reply esok kami datang (tak malu sungguh haha)

First time makan makanan timur ni.
Nasi pulut + kelapa + ikan masin.
Sedap menyelerakan.. bape kali tambah.. tak caya tanye has hehe
Tapi sayang lupa lak nak bergambar masakan has ni..huhuhu

Pastu lusanye my MIL call, bgtau dia wat nasi pulut durian.
Kali ni blah utara nya plak.
Pergh.. ape lagi terus kami terjah keumah sana.

Terhidang sudah nasi pulut + santan + durian + gula.
Gaul semuanya pastu ape lagi, sila mencekik.



Ha amik ko..makan tak hengat dunia.
dah makan pulut harus la lemau je pastu.. terbongkang.
Zara pun suka nasi pulut.

p/s: Has thanks yer sudi masakkan tuk kami,
kalau wat makan2 lagi jgn lupa ajak hihih
ha make sure dah tampal wallpaper baru tau. tak sabar nak tgk
mesti cantik :)

7 comments:

sI tEDI said...

tak reti makan macam ni.
selalu pulut dgn kuah durian yg sudah di msak. :))

mJ said...

wahh baiknye hati has...bertuah yati...harus dah tak ngidam lagie ni kan..hehehe

ikiqzana said...

sedap tu makan nasi pulut..

Dee said...

oh..durian di mana2..x penah lg try yg nasi pulut timur..yg belah utara selalu..

Nurhayati said...

si tedi: ai pun tak reti, baru blajar.

mj: itu la kan..tak sangkakan, insyaAllah rezeki has makin bertambah.. ilang trus ngidam yati..(doa ibu mengandung hihi)

ikiqzana: mmg sedap.. pastu ngantok bagai nak giler hehe

dee: itu la..rezeki berganda.. dapat timur dan utara dlm satu minggu..syokkk

mummysyafie said...

yati..nor tak reti makan durian ngan pulut. nanti leh cuba la..

AngahSayang2314 said...

cedapnyer terliur angah tengok..