Thursday, March 26, 2015

Toys"R"Us Members Clearance Sale


Sabtu lepas kami ke The Summit.
Elok plak ToysRUs ada
wat members sale lepas birthday Zara.
Ape lagi Zaf pun ajak ke sana.
Beli birthday present kat situ je sudah.



Discount sampai 70%.
Bukan toys je yg ada.
Barang2 lain pun ada gak,
cam baby cot, stroller,
car seat dan pakaian.
Berbaloi gak sbb discount sampai 70%.



Budak2 ni sampai xtau nak beli apa.
Mainan dah berlonggok2,
susah nak tgk,
mummy kena korek2.
Last2 dorang ni amik berkaitan Pony jugak huhu



Ariq pun kemain sibuk pilih mainan.
Minat ngan play doh buat cake bagai
Nak jd chef gamaknya. ;)



Masa nak bayar,
bole plak member kad tertinggal.
Nasib baiklah cashier tu baik hati,
kalau tak dah kena letak balik
toys semua.
Tgk muka budak tak sampai hati agaknyakan.

Kalau gi members sale ni kena bawak kad.
Tapi kalau beli kat kedai ToysRUs sendiri,
nak bayar takde kad pun takpe,
bagi je ic no pun bole.

Purse ai pun dah penuh ngan macam2 kad.
Dah kembung ngan kad je,
kembung ngan kad point hahaha

2 comments:

mummy_ayu said...

seronoksnya..kiri kanan tu. Nasib baik cashier sporting, kalau tak...melepas.

annapeje said...

wuhuuu sale untung mak bapak ahahah aku neh nasib dorang dah jarang pg sbb bapak beli lego on9 huhu