Thursday, March 19, 2015

Cek dari Nuffnang


Cek ni dari bulan lepas
tak bankin2 lagi dlm akaun.
Punya la tak menyempat.
Bila cuti sekolah ni malas plak nak keluar.

Baru 2 kali weh cashout kat Nuffnang.
Nak cashout selalu bukannya byk duit pun haha
Kita hanya blogger picisan
tp syukur alhamdulillah dari takde ya tak.
THANK YOU NUFFNANG!



Duit ni pun datang dari uols gak
yg rajin menyinggah blog ni.
Terima kasih byk.

Jadi niat di hati nak bg
sikit souvenir tuk pembaca blogger.
Tapi tapi pada yg rajin komen la.
Sbb dia ada usaha lebih sikit bg komen,
so kita bagi pada dia.

Yang ada komen tp tak byk sori yer.
Kalau ada rezeki lebih
mana tau bole bagi kat semua org.

Kat blog ni takde org lain dah
yg selalu komen hihihi
Anna oi sila wasap aku tau.
Nak bagi hadiah kat ko ni :)

3 comments:

annapeje said...

eh x tunjuk amount yer ahaha aku pon baru skali jew cashout hahaha maklomla x pemes ames haha

Has78 said...

has duk ada rm33. ntah nila dpt cash out

dinda.teJa said...

Tahniah! Tahniah!