Monday, August 26, 2013

Nak Berkenalan kat FB




Speechless..
haha speechless la sangat.
Tetiba je dapat fb message dari mamat ni.
Kemain lagi ayatnya hihi
Semuanya ni scam,
keje nak menipu orang la tu kan.
Tak kuasa nak layan.
Tapi kalau yg message tu
Tom Cruise ke Brad Pitt ke
harus la replykan haha
tak senonoh betul.
Padahal Tom Cruise ngan Brad Pitt
tu sket pun tak pandang ko yati oi.
Bajet mcm miss universe.. puiii

Hi la Mr. Harry,
sorry yer "you are not my type" hahaha

4 comments:

CikPuanHaLia said...

fewiiit..nk kenal boleh? hahaha..

ni mmg scam t..nk menipu la tu. Kes2 mengayat mcm ni la buat ramai anak dara yg kesunyian terjebak kut kan..

annapeje said...

ahahaha neh kang ko bekenalan abes duit ko transfer masok akaun dia wakaka

Has said...

hahaha...has pun dpt pm mamat ni. sorry i'm taken.

DaZzlingLilLy said...

haha..klakar btul scam zaman skang ni..terang-terangan nampak sgt nak menipu kan..