Tuesday, December 26, 2023

Makan Nasi Lemak Tengah Malam


Sesuai dengan nama kedai makannya Nasi Lemak Burung Hantu, kami datang makan ini pun lewat dalam pukul 11:50 malam. Itu pun bukannya sampai-sampai terus dapat tempat duduk. Punya lah ramai yang masih menunggu giliran dan kami pun gigih juga lah nak menunggu sama. Walaupun ramai, servisnya agak baik dan laju. Yang menunggu di beri kerusi untuk duduk, tiadalah penat berdiri.



Anak-anak ini pun okay sangat, bab makan semuanya mata cerah macam Mummy dia juga hahaha.. rugi tolak rezekikan. Lepas tu komplen berat tak turun-turun 🤣 Oh ya! begitulah rupa Nasi Lemak Burung Hantu seperti gambar di bawah.



Besar saiz ayamnya, penuh pinggan. Dan ada beberapa lauk lagi yang enZaf ambil, seperti sayur dan udang. Ambil nasi ini kena beratur dikaunter tetapi ai tak pergi tengok pun. Sedap juga makanannya, portion pun besar. Harganya pula kalau kedai makan ini terletak di Taman Tun, faham-faham sajalah. Kena lah dengan kawasan itu.🤭







Kami balik hampir pukul satu pagi dan masih ramai orang lagi datang makan dan ada juga yang membungkus. Betullah duduk KL ini, kalau tiada waktu malam rasanya tak ada waktu tidur hehehe.. Sampai rumah ai tak boleh tidur, kenyang sangat perut. Layan movie dengan enZaf sampai terlelap. Esoknya bagi anak-anak makan Zentel untuk penutup tahun 2023. Yang besar dah boleh makan tablet senang sikit.



No comments: