Tuesday, July 19, 2016

BBQ Night


Kami berbarbeque kat umah MakTeh.
Tak amik plak gambar cousin ai
tgh memanggang bagai.
Sbb sampai2 je terus terjah makan
hahaha tak senonoh.

Anak2 lagi la tak kisah,
dorang kalau kt umah TokTeh ni,
terus wat cam umah sendiri main.
Makan pun taknak sangat.
Suh makan pun buat tak tau je.
Tapi nanti siapla
bila balik baru cakap lapar la nak makan semua.

Nasib baik sempat amik gambar
dessert table ni.



Cousin ai Lina buat cake.
Dia mmg suka baking2 ni.
Dah la cantik sedap plak tu.



Ni pun dapat merasa bila dia balik.
Sbb dia masih lagi study kat London.

Gambar dari camera PakLang.
Kemain eksaited dapat makankan.



Ni lagi tak senonoh,
seronok dapat makan udang galah.
PakLang cakap dah macam bawang putih ngan bawang merah.
Dua2 pakai tudung hitam :)



Pastu adik ai Hana cakap
ni bukan bawang putih bawang merah
tapi bawang goreng ngan bawang hangit hahaha

Macam biasa la
bergambar ngan adik2 ai semua ni.



Tetap tak cukup corum.
Yana kat Manchester tak dpt balik beraya.
Sbb tgh wat praktikal.
Lagi 2 orang balik umah mertua.
Sorang dah tukar baju taknak bergambar.

Seronok bila dapat berkumpul semua.
Sayang keluarga PakNgah je takde.
Dorang kat Muar.



Upload video satu.
Jadi jugak nak buat boomerang.


video


Beraya umah MakTeh je bergambar,
umah MakLang & PakChik tak amik pun. :(


1 comment:

Has78 said...

blh copy idea dessert table ni