Monday, February 9, 2015

Parents Sharing Day


Sabtu baru ni
gi sekolah Aliah.
Ada Parents Sharing Day.
Parents Sharing Day ni perjumpaan
antara ibubapa dgn teacher face2face.
Bertukar pendapat tentang anak2,
macamana dia kat sekolah dgn kat umah.
Kira membantu teacher dia nanti
dlm memahami anak kita la kan.
Sgt bagus!



Kelas Aliah warna orange.



Masa bincang ngan teacher dia.
Teachernya cakap Aliah ni
behave dan pendiam.
Terkejut mak hahahaha
Berbeza ngan kat umah :p

Walaupun dia diam,
teachernya cakap lagi,
dia cepat bg response.
Bila kita tunjuk things bgtau apa.
Dia la org pertama jawab.
Wah bagus.
Tp bila part nak nyanyi2
dia segan..
dok diam kat tepi je.

So teacher dia tanya kat rumah camne,
ai ckp kat rumah
dia ada nyanyi2 apa dia belajar.
Pernah dgr dia baca duduk antara sujud lg.
Teacher ckp kt skolah dh start ajar solat.
Bila ckp camtu teacher dia
rasa lega,
takut Aliah tak paham or apa.
Rupa2nya dlm diam2 je dia.
Mungkin sbb tak biasa lagi ngan kawan2,
tu yg behave,
cuba lama sket nanti,
baru teacher dia tau camne hahaha

Abis sesi ngan teacher dia.
Wajib la amik gambar dgn
Teacher Yana :)



2 comments:

annapeje said...

ooo belakon ekk ahaha blom panas enjin lagi tue nanti dah panas baru teacher plak tekezut kihkih

Has78 said...

manes nye Aliah senyum 1st pic tu