Wednesday, February 18, 2015

Cerita satu hari


Harini sekolah Zara cuti.
Syok dapat berehat.
Ok nak citer hari Sabtu lepas.
Sekolah Zara ada wat Mesyuarat PIBG.



Kami sampai lambat,
makanya duduk pun kat belakang.
Bukan salah sesapa,
salah diriku yg tido pas Subuh.
Zaf pun sama hahaha



Mesyuarat sampai tengahari,
nasib bawak toy masing2.
Itu pun Zara kejap2 tanya,
blom habis lagi ke hihi



Tak sempat nak tunggu sampai habis,
Ariq dah start meragam.
Mujurla masa tu pun dah dekat thgari,
jd byk la perkara yg kita maklum dlm mesyuarat.

Dah tengahari harus la perut pun lapar.
Makan Restoran Ayam Kampung.
Dekat je ngan umah.



Posing sementara menunggu
basuh kete.



Pas tu misi kami nak ke OU,
nak tgk satu learning center tuk Zara.
Sampai2 rupanya kena set appointment.
Abis tu tawaf dlm OU je la,
bila kaki dah penat
minum petang kat Toast Box.



Cheese Cakenya marvellous!



Bila enZaf hulur ini,
ini merupakan petanda yg sangat baik haha



Ingatkan nak beli,
tp ramainya org.
Kebetulan haritu Hari Valentines Day,
ramai couple berkerumun cam ape.
Jadi cancel nak membeli.
Tapi takpe,
banyak masa lagi hehehe
Rasa tak keruan dah excited ok.
Sblom ni bgtau minat,
Zaf buat tak tau je. :p
Tunggu dia balik outstation.

2 comments:

annapeje said...

waaa aku x penah pg lagi pibg sbb mengenangkan x tenang bwk bebudak ahaha kalo satu sekolah dulu semangatla gaks sbb ko ada haha...wahwah petanda baik tue hehe welkom to da club :P

Has78 said...

best best. welcome to the club.