Wednesday, August 6, 2014

Gambar Raya Kami


Ni gambar raya kat umah sendiri dulu
sblom balik ke kg enZaf Taman Tun
haha macam jauh je bunyi :p

Bangun pagi,
breakfast ala kadar
mandi sunat raya,
Zaf gi solat raya.

Pas dia keluar,
terus kejutkan anak2.
Berpeluh2 siapkan dorang.
Mmg ai mandi lagi sekali haha
Daddy dorang balik dari masjid.
Terus wat sesi bergambar.

Nak amik gambar 3 beradik ni
susahnya la.
Ada yg bergerak.



Yang tak pandang.



Ni je la yg paling ok.



Mummy ngan anak2.



Daddy ngan anak2.




Kami :)



Kena bergambar dulu,
pas tu baru sesi minta ampun
kang nangis2 amik gambar tak cun plak :p
Dah salam dapat duit raya yeeyyyyy

Pastu baru bergerak ke Taman Tun plak.
Nak makan lemang n rendang.

9 comments:

4 Kay-E said...

Salam Aidilfitri Yati & famili.
Sedondon anak beranak.
hehe. biasalah payah betul sume anak2 nak ready depan kamera. Selagi tak besar, mcm tu byk ragam :)

*twins mmg dah tinggi. Auntie Yati kan comel.

DaZzlingLilLy said...

selamat hari raya yati n family..lawanya yati bertudung merah camni..

annapeje said...

untungla dpt duit raya aku peje ckp dah keje so x der duit raya uwaaaa ..eh kg i pon jauh kat gombak wakaka

Nurhayati said...

4kay-e: selamat hari raya kak!
kan bila anak2 kecik ni mmg kecoh nak bergambar hehehe

Nurhayati said...

lilly: first time raya warna merah :)

Nurhayati said...

anna: rugi weh tak dapat duit raya. aku mmg sejak kawin ngan zaf mmg dia dah bagi hihihi

attyfir said...

cantik sgt gmbr raya
selamat hari raya yati maaf zahir batin

Our Story said...

cantiknya gambar raya... selamat hari raya...

Fiza Rahman said...

Wah...merah. Cantik gambar² ni.

Selamat hari raya dan maaf zahir batin yati & family.