Thursday, April 25, 2013

Lunch kat The Curve


Lunch date ngan Anna kat The Curve.
Best dah gi sini,
dah siap parking tuk kita perempuan :)

Yer sapa yang single female driver
atau mothers with infants.
Sila cari parking kaler pink.
Senang tak yah pening2 nak cari parkingkan.



Kotak parking pun kaler pink.
Senang nak cari.



Kami terus makan kat TGI Fridays.
Anna dengan superhero2nya.



Ai order burger.
Burger baru, ape nama tak ingat.
Tapi sedap.
Giler besar, nak sumbat terus semua mmg tak lepas.



Ni Anna punya.
Lupa gak ape nama hihi



Aliah cam biasa makan spagehetti.
Makan fries, chicken fingers
dan Vanilla milkshake.
Hebat anakku makan hehe

Dia sama cam Arfa,
suka dan pandai makan.



Baby boy ni,
bila tak bagi makan bising.
Tgk Anna pegang fries,
beria dia nak amik hihihi



2 comments:

atty's said...

salam yati..lama dah tak gi the Curve,,senanglah dah ada parking khas utk kaum wanita..

annapeje said...

Ahahaha aku mkn tacos ko mkn cowboy bege ahaha sempat lg Ko snap kat paking hebat2 ahahaha