Friday, July 27, 2012

Takmau kempis

Lagi 6 hari
nak habis pantang.
Lagi 6 hari gak ni la,
misi nak kempiskan lemak mcm gagal.

Pantang kali ni
lambat betul nak slim.
Faktor umur agaknya,
dah tua ni metabolisme lambat hihi

Yang taknak kempis tu
tang perut n peha.
Stress betul tgk
tang perut tu.
cam pregnant 4 bulan huhuh
Peha plak cam kayu balak :((


image googled.

Penat dah berbengkung,
sapu segala tok nenek
nak kempis.
Tapi lemak degil ni
tetap setia disitu huhuhu

Zaf cakap
dah 3 org anak mmg la camtu.
Alaaa tp ai tetap nak kempis
cam anak dara gak haha

Dan Zaf kata
nanti pegi masuk gym.
Suh excercise, buang segala nak buang
tu katanya.. :)

Ai cakap nak gi slimming center
ke produk kuruskan badan ke.
Dia kata jgn mengada.
Exercise je solutionnya.
Itu yg terbaik.

BAIKLAH!! jwbku.
Yang menurut perintah hihi

7 comments:

DaZzlingLilLy said...

part perut dgn peha tu bukannya yg anak 3 je susah nak kecikkan yati,yg tak beranak ni pun masalah kt situ jugak..alkisahnya jom lah kita exercise kan..hehe

Has said...

Has sokong mr zaff. workout kat gym kira mcm "me time" jugak tau.

CikPuanHaLia said...

Tkpe T..ada masa lg. Baru sebulan lebih kan..pasni workout habis-habisan

Neeza.Areef said...

perut mmg degil kan
baby bf x
nnti turun tu salunye cpt susut klu bb bf

atty's said...

nanti turun tu yati..masih awal lagi ni .kasi lagi dlm 2 bln..

fiza said...

Saya dah cikeding. Perut dah kempis & peha dah kecik...hehehehe...penangan 3 anak.

Rozita said...

ye betul tu. bersenam & jaga makan